Det ni!

Nu har jag tagit skoterkörkort! :) Fixade teorin igår och körningen idag, så nu är det "bara" att ut och köra. Bara två saker som fattas: snö och skoter. Hm... snö är svårt att fixa och skotrar är dyra :) Jaja... men jag kan i alla fall om jag vill nu.

Var hem till Maja och Johan sen och grattade Maja som fyllde år i onsdags. Fick jättegod varm smörgåstårta och så glass efteråt - mums! Sen spelade vi "Ticket to ride". Riktigt roligt. Jag och Sara vann nästan, men Johnny lyckades precis sabba det så att Maja vann... Inte bra!

Nu blir det slappa resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis, jag är imponerad! Men en fråga bara, hur kör man upp om man varken har snö eller skoter? :)

2012-01-30 @ 17:04:44
Postat av: Bea

Grattis! :D



Haha de är som att drick ur toaletten.. Man kan om man vill... Fast man vill inte.. Men skoter är kul.. Jag kom av mej... Grattis i alla fall :D <3

2012-02-01 @ 18:29:14
URL: http://mylifesofar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0