Intensiv dag!

Idag har det varit riktigt intensivt...
Först var jag på kommuninformationsmöte, sen var det 3F-möte efter det... Sen till IKEA, Coop, Barnens hus och Grizzly Zoo för att handla till jobbet.
Efter det åkte jag en stund till mormor och fikade och pratade lite. Berättade för henne att jag ska åka till Thailand och hon blev jätteglad för det. :) Kul!
Sen till jobbet för att lämna allting och lägga i akvariefiskarna i akvariet...
Hem en sväng för att sedan åka tillbaka till jobbet igen. Där var det föräldramöte, årsstämma för föreningen och sen ett kort styrelsemöte för att bestämma nästa möte och lite annat.

Sen hem igen och nu ligger jag äntligen i sängen. Fy vad trött jag är. Det finns ett botemedel... Sov gott det ska jag göra!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0