Nice!!

Sådärja, då är man frisk igen! Skönt, skönt och åter skönt! Det är så tråkigt att vara sjuk. Men det är jag nog inte ensam om att tycka.

Idag har vi haft planeringsdag på jobbet. Vi var rätt effektiva och hade hunnit med att göra en del innan och det var såklart skönt. Anna-Lena kom förbi och hade med sig jättegoda cupcakes som hon hade gjort. Hon är verkligen bra på att baka och det till allas stora glädje :)

Sen har jag tränat lite och jag känner mig helt slut nu och kan med gott samvete luta mig tillbaka i soffan och ta det lugnt.

Nu till det roligaste!!! Jag ska ut och resa! Japp, det är sant! Jag och Marcus ska åka till Thailand i 2 veckor så nu kommer jag bara gå och längta efter det hela tiden. Jag har aldrig varit där så det ska bli så himla kul. Och såklart skönt att komma iväg mitt i vintern (den lilla vinter vi nu har här nere i år). 

Pass - check
Vaccinationer - behöver nog bara ta lite dukoral
hm...behöver jag nåt mer?


Kommentarer
Postat av: Therese Walenius

Det låter underbart! När åker ni dit? Det är så kul att läsa din blogg, speciellt när man inte träffar dig så ofta längre ;)

Kram

2012-01-12 @ 18:45:54
Postat av: Jenny

Vad roligt med semester! Bara rå om varandra och njut av solen. (Men håll i värdesakerna om ni ska bo i tätort/turistort) Ha en underbar resa! :)

2012-01-17 @ 11:56:44
URL: http://jennymo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0