Skitgubbe :)

Igår på kvällen åkte jag hem till Eks på lite fika och så... Maja & Johan var där och Tomas & Cordelia, trevligt!
Vi spelade en del kort... Eller ja, det blev skitgubbe. Alla kom sist nån gång utom Tomas så vi sa att vi åker inte hem förrän han förlorar. Till slut så gjorde han det och det var nice! Riktigt kul att spela i alla fall!

Har i alla fall bestämt mig för att vara barnledare i en grupp som vi har i ett missionshus. Ska bli kul. Har inte haft nåt sånt ledaruppdrag under höstterminen, men nu är jag igång igen. Så torsdagkvällar blir det drag i Smulan på Smulkul! :) Kan bli riktigt skoj det!

Idag var det inte vår pastor som predikade utan en annan person i församlingen. Intressant tyckte jag! Lite historiskt också och sånt gillar ju jag :)
Sen åt vi korv och efter det var jag på förlovningsmiddag och firade Eddie och Matilda som förlovade sig när de var i Thailand. Vi åt flygande Jakob och bandspaghetti och så glass till efterrätt. Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0