Mycket som händer

Idag har vi varit på Åsele marknad! Bara 14 mil enkel väg... Men så är det väl här uppe. Gick fint i alla fall, jag sov en timme på vägen dit... :) Det är sövande att åka bil...
Sen när vi kom dit så var vi och tittade på när de körde snöskotrar på vatten. Ja det går tydligen att köra på vatten också och jag måste erkänna att det var rätt kul att titta så det blir nog fler gånger... Det var ju en del som lyckades med att sjunka också...
 
Här är några foton från det:
 
 
 
Linda Bengtzing var där och sjöng också så vi lyssnade på henne :)
 
 
Sen så var jag på ögonundersökning. Jag är sugen på att göra en laserbehandling för att slippa ha glasögon/linser. Och idag har jag fått veta att jag kan göra det, så nu är frågan om jag ska slå till eller inte. Pengarna har jag så varför inte egentligen...
 
Och så det bästa av allt!! Jag kommer få hit besökare hemifrån. Mamma, Malin och Jonathan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0