Nyinflyttad!

Ja nu så är jag Storumanbo. Jag kom hit sent i fredags efter att vi åkte förbi Marcus jobb en snabbis för det var något fel han behövde fixa...
Helgen har varit skoj och vi har haft massor att göra. Det har varit Storumandagarna här, marknad hela helgen och annat som har hänt. De sjöng med gospelkören i lördags, mycket bra! :) Så kikade vi runt på marknaden och köpte lite grejer... Jag kan säga: akta er för lakritsremmarna, de är farliga om man äter för mycket... Så har vi burit kartonger och möbler och försökt ställa i ordning lite. Det är en hel del kvar, men nu är allt inne i lägenheten i alla fall.
Igår kväll var vi på dansgalan. Det var två dansband som turades om att spela och så var det två förband och så var det Nanne Grönwall på utescenen. Kul kväll, men konstigt väder. Ena sekunden uppehåll och nästa spöregn och så uppehåll igen och så regn. Jaja kul var det i alla fall, men det var skönt att komma hem och sova också.

Idag var det möte på torget. Bra var det. Mycket sång och musik och en härlig tant som predikade :)

Marcus är iväg på jobb just nu så jag sitter här och väntar lite. Packade upp nån mer kartong, men ledsnade lite. Jag hinner väl med en del imorrn med innan jag ska på intervju :) Borde jag vara nervös? Jag är inte det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0