Midsommar och sista helgen hemma innan jag flyttar

Halloj halloj!

Nu är midsommarhelgen snart över då. I fredags, på midsommarafton var jag iväg och grillade med en massa trevliga människor. Jag hade nog tjockaste köttbiten av alla och den tog låååååååång tid att grilla. Men men, gott var det. Sen fanns det sill och sånt om man ville ha, men det gillar ju inte jag... Men det är ju bra för de andra för då kan de äta mer :)

Idag har jag varit på sista gudstjänsten hemma innan jag flyttar. Sen på serveringen efteråt så tog Lasse upp mig på lilla scenen och så sa han massor av fina ord. Jag tycker verkligen inte om att gå fram sådär och jag blev alldeles jätteröd i ansiktet... Blä! Men men, lite kul var det ju samtidigt ska jag erkänna.

Sen nu på eftermiddagen har vi varit ut till vår stuga, mamma, Micke, Patric och jag. Vi klippte gräs, tog bort lite av häcken, grävde upp några rötter igen och grillade korv. Trevligt!

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen...

Här kommer förresten ett fint foto på när min bror lassade lite för mycket. Det här är efter att jag hjälpte till att lassa på allt igen när han hade tippat omkull det...
Haha man ser inte ens skottkärran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0