Skojpresenter från mina kollegor

 Här är lite presenter jag fick av mina kollegor igår... Saker jag verkligen tycker om... (Eller inte). Jag har i alla fall världens roligaste kollegor.
Jag fick ett par fodrade flip-flop, kommer säkert bli senaste mode. Ett par hemsydda flip-flopstrumpor... Säger sig självt att jag kommer använda dem... (INTE)
Kaffe - nåt jag verkligen (inte) gillar
Fiskbullar...
Havregryn... (jag är inte så förtjust i havregrynsgröt, men kan äta lite)
En sushibok...
En myra...
Och sist och minst... en ring. Jag tror de tycker att Marcus och jag är sega :P


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha vilka fina presenter du har fått :)

2012-06-14 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0