Slutat mitt jobb

Oj oj oj vad tiden går snabbt. Jag tycker inte det var länge sen jag sa att det var 3 månader tills jag skulle sluta jobbet. Och idag har jag slutat... Sista dagen. Känns ärligt talat skönt, men det känns väl egentligen mest som att jag har fått semester. Och nu är det varmt och skönt ute så det är ju bra.
Håller på att packa lite. Just nu håller jag på att packa ner kläder som jag inte kommer att använda innan jag flyttar. Och jag flyttar ju om en vecka och en dag. Det känns helt konstigt att tiden har gått så snabbt. Snart får jag undan lite saker i min stora garderob så att jag kan ställa in lite kartonger och säckar där så kanske det inte ser lika tråkigt ut i själva lägenheten... För jag ska ju fortfarande bo här ett tag till.
Måste hitta något bra sätt att packa in min tavla från Guatemala för den är jag riktigt rädd om! Men det blir nog bra med lite kartong och tejp. :)

Nu ska jag fortsätta... Imorrn är det midsommarafton och då blir det till att grilla :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj så spännande med flytten :)

Vaccinationen gick faktiskt över förväntan, hon tvärskrek men tystnade snabbt. Men sen blev det feber i 2 dygn och det tyckte hon inte var så kul.. Nu är det dock full fart igen :) Tänkte bara berätta att när vi åkte upp till Lars stuga så var det inte så mkt mygg, dom har nog inte vaknat till liv riktigt än. Döm om min förvåning när det låg snö kvar bakom huset! Dock en liten liten fläck. Det fanns inte så mkt blommor att göra en krans till Pauline av :)

2012-06-24 @ 18:53:00
Postat av: Rebecca

Alltså just här i Storuman är det ju inte snö så långt in på sommaren men åker man uppåt fjällen så kan ju snön ligga lääänge. Så nej, du kan vara lugn :) Jaså, ja på 5 år hinner man ju ändå få lite minnen även i en liten etta!

2012-06-24 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0