Bad igen!

Tjoho!

Ikväll var vi och badade med Smulkul. Vi åkte till Gimo tillsammans med Edinge Kompis. Kul kul. Kvällen innebar att jag hade ett gäng barn där som försökte få ner mig från en sån där rund grej som så lätt snurrar runt när man sitter på den. Haha bra träning kanske vad vet jag, men kul var det i alla fall.

På lördag är det final i Melodifestivalen och jag har inte ens nån aning om vilken låt jag håller på. Har ju bara sett en deltävling och bara lite på anda chansen. Jaja egentligen kvittar det ju.

Nu ska jag pussla lite... Håller på med ett 1000-bitarspussel och börjar närma mig slutet. Kanske bara 200 bitar kvar eller 300. Jag orkar inte räkna dem i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0