Det är så tråkigt att hitta på rubriker

Sådär... nu är det tisdag kväll och snart dags att sova. Måste bara dela med mig av två bilder jag tog med mobilen idag på jobbet. Krokusarna är det full fart på nu och de är fina :) Så härligt med vår! Jag vet att jag tjatar om det, men jag tycker att det kan man få tjata om.

 Jaja jag vet att höstlöven ligger kvar, men är faktiskt inte jag som ska ta bort dem tror jag...

 Fint fint! Verkligen ett vårtecken!

Vår i all sin härlighet, men nu längtar jag tills på torsdag för då ska Mari, Johnny och jag bila upp till Storuman i min fina lilla Audi :) Får se hur det går. Men skoj ska det bli i alla fall. Och då får jag se skotern som Marcus har köpt och viktigast av allt såklart att jag får träffa Marcus :) Jag längtar ihjäl mig tror jag.

Ha tittat på Top Model Sverige ikväll... Så himla kul att titta på tycker jag. Tyvärr så åkte min favorit ut ikväll... Rebecka! Nu är det bara två tjejer kvar och nästa gång är det finalen. Ska bli kul att se vem som vinner.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt med lite färg i blommorna, istället för vitt vitt vitt vitt som det varit hela vintern, iaf här :) Menar du att det var fel att Rebecka åkte ut??? hon må va duktig men hon passar ju i ett barnmagasin isåfall! Ser ju superbarnslig ut. Måtte Clara vinna nu :)

Ska bli kul att ses i helgen! Kör försiktigt upp :)

2012-03-28 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0