Körövning

Hej igen!

Onsdag igen. Jag tyckte att det var måndags nyss. Dagarna bara flyger förbi, men inte mig emot, tvärtom.
Idag har jag varit på kommunmöte och 3F-möte. Det är möten för förskolechefer om ni undrar ;)
Sen var jag och lunchade med min ena moster, riktigt trevligt. Det blev ris och kyckling med teryakisås (stavade jag rätt?) Gott var det i alla fall!

Efter det har jag grejat lite. Fixade iordning det jag skulle tvätta ikväll, men så gick jag ner i tvättstugan och då var det tydligen igår jag ha tvättat... Jaja fin koll jag har, håller ni inte med om det? Men men, det är ju oftast gott om lediga tvättider här så jag bokade in en ny tid den här veckan. Behöver verkligen tvätta nu...

Sen var jag på körövning! Det var roligt! Jag tycker det är så kul med körövningarna vi har. Skönt att vi har varje vecka :) Så onsdagar är en bra dag för mig. Först slutar jag alltid klockan 13 och så är det körövning :) En dag att se fram emot med andra ord.
Matlida och jag var på skivstångspass efter det. Skivstång och intervaller. Och ja, det är lika jobbigt som det låter, men det känns som att det ger resultat i alla fall. Jag orkade mer idag än sist och det är ju ett gott tecken. Beach 2020 here we come eller nåt sånt!

Nu sitter jag här i min säng med datorn i knät. Orkar inte göra nåt mer idag och ska snart sova. Ska bara se om Marcus kanske får för sig att logga in en sväng på skype och prata... :)

Sov gott och ha en bra dag imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0