Lite allt och inget

Dags för ett nytt inlägg såg jag. Sista jag skrev var i fredags. Jaja, det är nog ingen panik för det här, det är ju bara ett tidsfördriv. :)

Helgen behöver jag väl inte orda så mycket om förutom att det var fantastiskt väder, melodifestival (med en bra låt som vann) och kul kortspel sen rätt sent efter det! Inte för att jag vann, men kul var det.

Ny vecka igen och halva arbetsveckan har snart gått, helt jätteskönt måste jag säga. Har hunnit med att göra en hel del bra på jobbet. Ibland känns det bara så bra!
I måndags kväll hade vi en kurs för styrelsen och huvudmannaansvar och den var jättebra. Blir intressant med nästa styrelsemöte tycker jag.

Har varit jätteduktig och städat massor idag och gjort mig av med en del saker som jag inte behöver längre. Fint med vår secondhandbutik Öppen Hand där man kan lämna sånt som man inte vill ha längre och så slipper man bara kasta bort det. Det är bra återvinning det och miljövänligt nog så att alla ska känna sig nöjda med :)

Nu ska jag läsa lite innan jag sover, så nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nja hon har fortfarande inget vidare kvällshumör men det blir bättre och bättre tror och hoppas jag :) Jo jag pratade precis med marcus, han var i lycksele, där hade solen ätit upp mycket av snön... jag börjar vara lite nervös att vi inte ska ha någon snö till påsk. Surt isåfall. Han hoppades iallafall på dåligt väder här uppe i helgen så han inte behövde gräma sig över att han missar en skoterhelg, det är ju inte så många per år :)

2012-03-16 @ 14:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0