Tidig morgon

Fy vad trött jag är! Ibland skulle det vara så skönt att inte behöva gå upp. Speciellt inte såhär tidigt. Men jag börjar jobba om en halvtimme så jag har ju inget val. Men trött är jag!

M var här i helgen. I lördags var vi inne i Uppsala nästan hela dagen. Vi åt på ett "hak" i Årsta och det stod en rätt rolig sak på menyn... Man kunde äta nåt slags kött och så skulle det nog stå med stekpotatis, men de hade kastat om bokstäverna lite så det stod med "sketpotatis" haha!
Sen så såg vi Maria Montazani eller hur det nu stavas. Hon var inne på nån affär och det var rätt lång kö in dit.

Igår gjorde vi några barnintervjuer på jobbet inför utvecklingssamtal. Barn kan verkligen säga roliga saker. Ett barn sa att hon brukar se på Melodifestivalen på TV och att han som spelar med tuttarna är bäst. Hon menade Ulrik Munter med munspelet... Hahaha! Ibland är det svårt att hålla sig för skratt.

Nä nu ska jag väl göra mig i ordning för att åka till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi har det bra :) Jo det har smält bort en hel del snö men det är rätt mkt kvar än, det snöade lite grann igår åsså har vi haft det kallt. -15 grader i helgen och idag står tempen på -11. Men jag antar att plusgraderna är i antågande. Jaså ni har fått se montazami, lyckos er :) Jag skulle lätt köat för att få prata lite med henne, hon verkar ju helfrän haha

2012-03-20 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0