Vårvarmt igen!

Nu är det sådär skönt ute igen. Solen skiner och det är rätt varmt. Jag har varit ute på en jättehärlig promenad i solskenet!
Fotade lite blommor idag med mobilen på gården på jobbet. Snödropparna har ju varit framme ett tag, men nu var krokusarna på väg upp också, så snart kommer även de att blomma. Det kommer bli fint! De brukar ju få vara ifred också... Får se hur det blir i år. Ikväll har vi personalmöte så snart ska jag tillbaka till jobbet igen... Men snart är det helg och fatta vad jag längtar tills på fredag. Då ska jag och Patric (lillebror) gå på bio och se Hungerspelen. Jag har väntat så länge på att se den så om den är dålig kommer jag bli sur... :)


 Snödropparna framme! Det sitter även en fjäril på dem så nu är det väl ändå vår? :)



 Krokusarna på väg upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0