Igen!

Ja nu var det länge sen jag skrev igen. Har hunnit med massor :)
I helgen var jag i Storuman igen. Blev bjuden på palt hemma hos Rebecca och Lars... Hm... låt mig säga att det inte är min nya favoriträtt. Men men, jag kanske måste ge det lite tid. Det är nog inget som står på min lista att jag ska lära mig att göra i alla fall. Inte ens när jag blir norrlänning...

Vad gjorde vi mer? Tja... säg det. Var till Lycksele en dag tillsammans med Marcus bror Magnus och hans familj. Shoppade inte direkt nåt. Tittade på skor, men hittade inga.
Var ute vid deras stuga och fixade lite. Eller ja, jag gjorde väl inte så mycket direkt. Eldade lite och körde lövuppsamlare! Några grejade med bryggan, men jag kan ju inget sånt.
Gick en skön långpromenad i vårvärmen. Det var nice! Vi gick lite mer än en timme tror jag.
Nu orkar jag inte skriva mer om helgen.

Igår hade vi rekreationsdag med jobbet. Då var vi först och åt god mat på en restaurang i Uppsala och sen spelade vi minigolf. Rackarns bara att jag inte vann över Lotta, men en andraplats är väl inte fy skam det heller. Härligt med en sån där dag att bara få umgås utanför jobbet. Och så dessutom få betalt som en vanlig dag. Bra jobb eller? Japp!!

Här kommer en bild på mina härliga kollegor, hoppas det är ok för dem att jag lägger ut den här, men det hoppas jag... :)

            Och så en på mig när jag spelar minigolf!

Jaja nu ska jag snart tillbaka till jobbet igen för ett styrelsemöte. Sista mötet ikväll så jag tänkte väl ta en sväng förbi ICA och handla nåt gott att bjuda på.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du har konstiga byxor på dig... korta, vad heter dom? En norrlänning vet inte vad det är såhär års ;P Men faktum är (om inte meterologen ljuger) att vi oxå ska få VARMT!!! :)

2012-05-22 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0