ja

Det går inte så bra för oss med myrorna på jobbet... Hm... vi har gjort precis som det står... Men det förstås, vi är inte säkra på att alla kommer från samma stack... det blev lite inbördeskrig i myrvärlden så det kanske beror på det. Usch, jag vill verkligen inte gå till nån myrstack, men jag får väl offra mig antar jag. Usch, ska försöka lura på nån kollega det ;)

Annars den här veckan har vi kört hårt med Barna Hedenhös på jobbet. Barnen har sagt massor med saker de vill lära sig om dem och idag tillverkade vi egna leksaker: kottdjur, dockor av trädgrenar och annat. Två barn började bygga en hundkoja till Urax, det blev riktigt bra!!

Idag skulle jag tvätta hade jag tänkt, men ändrade mig när det regnade. Jag ville ju kunna hänga ut tvätten... Får se om det är bättre nån annan dag :)

Har till och med varit ut och sprungit en sväng ikväll. Det blev inte så långt, typ 3,5 km, men det är ju i alla fall en bra början :) Maja är kul att springa med hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0