jopp

Bilen funkar toppen igen! :) Känns skönt måste jag säga. Inte för att jag har använt den nåt i helgen, men ändå. Jo bara lite i fredags kväll, men sen har det stått och vilat :) Har tagit fram cykeln nu när det är så härligt ute.
I fredags morse när jag kom till jobbet kikade jag lite på myrorna. Alla hade dött... Hm... inte så bra kanske... Men vi får testa igen på måndag och se om vi lyckas bättre då. Ni kanske tycker jag är hemsk, men jag känner inget som helst medlidande med myrorna, hemska jag!
Har varit typ hela helgen i kyrkan. Vi har haft missionshelg! Vi hade gäster här från Estland och Rumänien och de har berättat mycket om arbetet där. Har varit superintressant. Lördagen var jag i kyrkan hela dagen och så på gtj idag. Sen har jag varit ute en hel del i solen, gått nån promenad och så bara slappat. En bra helg med andra ord!

Hoppas det blir en nice vecka nu med fint väder och lite värme!


Kommentarer
Postat av: Therése Mörtzell

Själv har jag varit ute i snön idag =) Josua åkte skidor... man vet inte om man ska skratta el gråta. Ska det aldrig bli sommar..???!!

2012-05-07 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0