Underbart med maj :)

Ja då har vi hoppat in i maj måndag. Vad tiden går snabbt ändå. Maj brukar vara så himla härlig här och det är redan varmare ute, härligt tycker jag. :)
Har som vanligt hunnit med en hel del. Min fina bil har gått sönder lite, bränslepumpen... men nu har jag fått hem en ny och imorrn ska den sättas dit. Sen hoppas jag att bilen fungerar som den ska igen. Som tur är har jag kunnat låna bil de här dagarna. Det är bra att ha snälla vänner omkring sig!
Idag har jag jobbat i alla fall. 7 - 16.30 lång dag kan man säga. Vi hade utedag, det är härligt och idag var det dessutom fint väder, inget att klaga på med andra ord. Idag satte vi ihop en myrvärld och jagade lite myror och stoppade ner där. Får se hur det går... De ska tydligen börja göra gångar och sådär så det blir spännande att se. Hoppas verkligen att inga rymmer bara för jag gillar verkligen inte myror! Det vet de som känner mig bra ;)
Sen har jag varit på Smulkul. Idag var det 5-kamp! Gick superbra! :)

Imorrn är det fredag! Och jag slutar jobba klockan 13 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0