Värme!

Alltså vad skönt det är med vårvärmen som är! Jag tycker om maj. Värmen börjar komma ordentligt, massor av vårblommor och nu blommar häggen och äppelträden :) Mycket bra, mycket bra!

Idag slutade jag klockan ett, riktigt skönt. Men inte gjorde jag nåt vettigt för det, för jag var så trött. Kom hem från jobbet efter halv elva igår kväll och så började jag jobba halv sju i morse... Så jag bara segade hela dan. Ikväll har jag varit på sista körövningen och så var Maja och jag ut och sprang en sväng. Haha men innan jag var ut och sprang så har jag lärt mig en sång på hindi. Vi har en indier på besök i vår kyrka nu ett tag och han ville lära ut en sång till några och såklart att man ställer upp. Eller lärt och lärt, jag kan ju inte direkt säga att jag har lärt mig den... Men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0