Nyss så träffa jag en krokodil

Nyss så träffa jag en krokodil som körde runt i en bil. Han va så tjock och fet och blåste i trumpet. Men bilen var för trång och svansen var för lång så den fick ligga på ett litet flak där bak. Jag satt tillsammans med tre tjejer igår på jobbet och ritade lite och så sjöng vi den där sången. Jag lärde dem en annan variant som handlar om dinosaurien... Efter det började en tjej sjunga : nyss så träffa jag en Madelene som körde runt i en bil... Haha barn är härliga :) På kvällen var jag i kyrkan och var med på en ungdomskväll. Riktigt skoj var det. Först såg vi på en egengjord film om en reporter och en kalkon... Sen körde jag tolken eller experten eller vad man nu ska kalla den... Blev superkul. Sen var det möte och då ledde vi lovsång :) Nu ska jag somna om för klockan är ju bara halv åtta och det är lördag så då får man ju göra det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0