what to say?

Ibland bara bloggar jag inte så mycket. Och nu har det varit en sån period.
Den här veckan har jag mest varit hantverkare på jobbet. Vi håller på att göra i ordning vårt arbetsrum på kontoret och vi har målat om, spacklat och allt annat som det innebär. I fredags bar vi upp skrivbord från källaren och de var tunga... Väggarna blev superfina och nu ska vi beställa nya hyllor och stolar och så. Kommer bli superfint hoppas jag!
Igår var vi mest i Stensele kan man säga. Först var vi dit på morgonen och tände ljus och jag tände ett ljus i minneslunden eftersom jag inte var hemma i Alunda och kunde tända där. Sen var vi hem en sväng och Marcus spelade trummor på Änglafesten på Akkan. Efter det åkte vi tillbaka till Stensele och fikade med Viktor, mkt trevligt och gott! Sen hem igen och vidare till Ullis och Gösta för att äta där. Supergod mat, vi fick trerätters middag...
Sen tillbaka till Stensele och kyrkogården när det blivit mörkt och så gick vi och tittade på alla ljus som var tända, det var jättefint!
Sen kom Viktor och en kompis till honom hem till oss och så tittade vi på film: "The box", den var sådär...

Marcus ligger fortfarande och sover och här sitter jag framför tvn och skriver lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0