Du är en bra ny fröken...

Du är en bra ny fröken! Så sa ett barn till mig idag på jobbet. Det kändes ju fantastisk bra måste jag säga. :) Verkligen kul att höra!

Glömde skriva om gårdagen förresten att vi fick lite pryst kött i helgen. Haha vad är det kanske i undrar. Eller så kanske alla i hela världen vet vad det är utom jag... Jag frågade henne som vi fick det av. Och om du inte vet så får du väl googla eller nåt ;)

Idag har jag i alla fall hunnit med mycket. Först jobba, sen körövning och sen zumba. Ingen innebandy idag i alla fall för jag orkade inte göra en grej till. Så nu har jag duschat och sitter och slappar i soffan :) Det är nice!

Kommentarer
Postat av: Therése

Vad är pryst kött...?? Frågar dig ist för att googla...tror det är enklare

Svar: Och igår fick du svaret på det :)
Madelene Mörtzell

2012-11-02 @ 20:37:46
Postat av: Therése

Ja, jag fick ju det =)

2012-11-04 @ 14:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0