lat kanske

I morse började jag jobba halv sju. Jag tittade ut genom fönstret och såg att det var lite frost på rutan på bilen. Men inte orkade jag skrapa det heller. Jag gick ut och startade bilen och satte på värmen på rutorna och så gick det finfint att använda vindrutetorkarna för att få bort det :) Ska bli skönt när jag får motorvärmare och kupefläkt på bilen :)
Idag efter jobbet så var jag till verksta´n och beställde tid för service och så beställde jag även delar till motorvärmare osv. Så nästa vecka har jag tid. Det verkar gå snabbt och det är skönt :)
Sen var jag hos Rebecca och såg att Pauline och lärt sig krypa och så spelade vi lite Mario...
Har hunnit med en hel del annat med, men nu ska jag titta på Revenge på 3:an. Är ju inte så mkt för det här med hämnd, men jag har fastnat lite på det där programmet tack vare en kompis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0