Norrlandsbakterier

Jag verkar inte klara av de här norrlandsbakterierna som finns här eller vad man ska kalla det. I alla fall så känns det som att jag är sjuk stup i kvarten och det är inte ett dugg kul. Men men, jag kanske vänjer mig om en sisådär 100 år eller nåt. Vi får väl se.
Idag har jag i alla fall kunnat jobba igen. Sen kom jag hem och då hade Marcus lagat mat :) Han är snäll han! Efter det drog vi iväg på buggkurs. Det var andra gången ikväll och det var kul. Idag fick vi lära oss en snurr också och det gick bra!
Nu sitter jag och slötittar på tv och Marcus är iväg och spelar lite innebandy. Så fort jag är bra i halsen ska jag också göra det, men jag får väl vänta tills nästa vecka i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0