Oktober nu!

Jahaja då var vi redan inne i oktober. Idag har jag varit på en nätverksdag i Lycksele. Jag har väl försökt att vara tyst det mesta av dagen eftersom jag knappt har någon röst, men jag måste säga att det är bra svårt. Och väldigt tråkigt dessutom när man träffar massor med nya människor. Jaja...
Dagen var i alla fall bra och intressant och det var kul att få åka på den. Den avslutades i bilfärden hem med att en person skulle lära mig lite uttryck på norrländska. Haha det roliga var bara att de andra i bilen (norrlänningar) inte verkade kunna dem heller. Sen så var uttrycken inte direkt rumsrena så min motivaiton till att lära mig dem var ungefär noll. Men hon är rolig hon min kollgea :)
Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen och lääääääsa riktigt länge innan jag somnar. Måste försöka somna i tid ikväll för jag ska börja jobba kl 06.00... Jag kommer vara tröttare än tröttast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0