Snö!

Idag har det snöat lite, men det har inte blivit vitt på marken. Men snart kanske, vi får se. Enligt SMHI-appen ska det snöa på tisdag, men det kanske hinder ändra sig. Skönt i alla fall att vinterdäcken är monterade, då slipper jag oroa mig för det. Då är det bara att tuta och köra!
Var på möte idag i Barsele, sen hem och greja lite medans Marcus mekade (idag igen) och så kom Barbro hit och åt mat, jag hade gjort ugnsfalukorv (blev jättegott) och så hemmagjort potatismos (mums). Sen var vi på möte angående musiken i kyrkan och så körövning på det. Intensiv söndag kan man säga, men helt ok dag! Just det, jag var ju förbi hos Rebecca och spelade en bana på Mario också. Så himla roligt spel, jag har svårt att ledsna på det. Men skulle jag ha det hemma kanske jag skulle ledsna så det är väl lika bra att jag inte har det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0