Snus

Idag har det varit alldeles underbart väder här. Lite snö på marken, några få minusgrader och så strålande sol från en blå himmel. Fantastiskt vackert ute då!
Idag när jag handlade på ICA var det en liten kille som var där och handlade med sin familj som stod före mig i kassan. När jag skulle börja packa i mina grejer i kassen hjälpte han sin pappa att packa i deras grejer i deras kassar. Så plötsligt lägger han ner en snusdosa i min kasse. Haha jag bara skrattade! Jag tackade honom, men sa att nästa gång kunde han lägga ner lite godis och så gav jag tillbaka snusdosan till hans pappa. Hans pappa bara skrattade.
Har tittat på finalen i Körslaget idag också. Putte vann och det var kul!
Nu kikar jag lite på Polisskolan. Jag gillar verkligen de filmerna! :) De har verkligen lyckas få fram roliga karaktärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0