En rätt vanlig dag men ändå inte

Tiden gick rätt snabbt på jobbet idag.
Efter det hem och planera morgondagen lite då jag ska ha gymnastik med barnen, det ser jag verkligen fram emot och jag tror jag har gjort en ganska bra planering :) Men det visar sig imorrn. Helst skulle jag vilja köra lite miniröris med dem, men jag har ingen sån skiva så då blir det ju svårt. Kanske ska köpa en sån nån gång...
Sen var jag iväg på altövning så jag lär mig altstämmorna nån gång... Jag tror att det gick ganska bra, det känns i alla fall mycket bättre, men vi får se hur mycket jag kommer ihåg nästa vecka ;)
Efter det var jag iväg och spelade lite innebandy, var rätt kul, men inte jättekul idag.
Nu slappning i soffan innan det är dags att sova. Ska bli intressant att se morgondagen. SMHI har gått ut med en klass 1-varning för att det ska snöa massor här imorrn, men vi får se. Hm... jag kanske borde ställa in min cykel i förrådet imorrn innan jag åker till jobbet. Är kanske lite dumt att ha den ute om det ska komma massor med snö. Får se om jag kommer ihåg det imorrn för nu orkar jag inte gå ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0