VIlken överraskning

Idag hade Marcus familj en överraskning åt oss. Det var en förlovningsmiddag hemma hos deras mamma. De hade gjort jättegoda pajer, en jättegod sallad och fixat bröd och dricka. Och vi hade inte anat någonting. Haha Marcus hade underställ på sig, snyggt! Vi fick en blomma av dem och så pengar från Marcus mamma. De är verkligen jättesnälla! Och vi blev överraskade kan man säga! Så de lyckades helt!
Innan dess så bytte jag till vinterdäck på bilen och bytte en lampa till baklysena. Det lät som att det gick jättesnabbt, men det tog lång tid för jag rengjorde fälgar och så, de var jättesmutsiga. Jag har aldrig ens tänkt på att man ska göra rent sånt, men nu vet jag väl det... Jag har ju alltid haft gamla skruttbilar förut så då tänker man ju inte på att göra sånt...
Vilken bra dag det har varit!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja du vet man måste ju samla på sig fina bilder inför ett vad som mest troligt verkar komma att bli ett bröllop. Så underställ var väl helt i sin ordning:)

Svar: Haha ja då var ju underställ perfekt :)
Madelene Mörtzell

2012-10-13 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0