Helt slut i kroppen!

Idag har jag varit på ett boxpass och jag måste säga att jag är helt slut i kroppen. Dessutom var det inte så lyckat att gå på skivstång igår och så box idag. Jaja, man lär så länge man lever.
På väg till träningspasset stannade jag till på macken och tankade... Det stod en skoter vid en av pumparna så jag stannade vid en av de andra (såklart!). Då ser jag hur det kommer en man och kör en bil och så kör han rakt på skotern. Snacka om klantigt! Killen som ägde skotern kom utrusande från macken och skrek några saker som jag helst inte citerar här... Vilka klantskallar det finns. Han borde ju ha sett skotern, eller såg han den men hade ingen koll på hur bred bil han hade?

Kommentarer
Postat av: Therese Walenius

Haha, snacka om klantigt!

2013-02-06 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0