Helgen igen!

Ännu en helg som tyvärr tar slut idag. Men den har varit bra, mycket bra. I fredags först var jag på ett bönemöte på kvällen. Sen på lördagen var jag med Rebecca, Lars och Pauline ut på Rönnäs, vi grillade korv. Eller ja, de kokade korv, Bullens. Jag tycker det är gott att grilla jag. Det var jätteskönt väder, inte alls kallt!
Sen på kvällen var jag och Marcus hem till dem och spelade Settlers. Vi spelade två gånger, nice!
Idag var vi först på möte och sen åkte vi ut på Rönnäs och körde lite skoter och grillade kokkorv ;)
Här är i alla fall två foton från dagen :)
 
 
Sen nu på kvällen har vi haft körövning. Vi ska snart till Umeå och sjunga i radion :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0