Missat norrsken!

Jobbat idag som vanligt...
Sen hem en sväng och ta hand om min fästman som är hemma och är sjuk. Händer ju inte så ofta och det är ju bra.
Vi skulle egentligen övat lite lovsång ikväll, men nån bangade bland annat pga kylan så jag drog iväg och tränade istället. Det var ett tabapass, mitt första och det var rätt jobbigt. Inte konditionsmässigt, men styrkemässigt ;) Jag är ju inte så stark.
När jag kom dit frågade Petra om jag såg hade sett norrskenet ute. Det hade jag inte, så vi sprang till dörren för att hon skulle visa, men då var det borta. Rackarns! Jag har ju aldrig sett ett norrsken. Nästa gång ni ser ett norrsken får ni säga till mig :)
 
Idag är det verkligen kallt här! Usch usch usch, men jag såg att det skulle bli bättre imorrn, får väl hoppas att de har rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0