Onsdag igen

Alltså vilken fantasi jag har när det gäller rubriker på mina inlägg. Snacka om kass fantasi... Men men...
Onsdag idag och endast två dagar kvar att jobba innan det är helg igen. Är lite i valet och kvalet hur jag ska göra i helgen med en sak. Men jag måste typ bestämma mig imorrn och det känns inte så bra. Jag gillar inte att göra för snabba beslut ibland när det gäller viktiga saker.
Idag fick jag i alla fall ett sms som gjorde mig så glad. Det var från mitt eget lilla Snuggo Mari :) Hon är bra hon!
 
Petra var hit och åt mat idag innan vi skulle ha kvällsmöte med jobbet, nice nice. Inte kvällsmöte med jobbet alltså, det är väl inget som lockar och drar, men att Petra var hit och åt. Marcus hade gjort jättegod kyckling, ris och currysås, mums! Tyvärr blev det ju lite stressigt för att vi skulle iväg.

Och så fyller ju Rebecca år idag, men jag hann inte dit pga jobbet :( Får väl kila dit imorrn istället och hoppas att det finns nåt gott kvar ;) (haha hon kanske läser det här)
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja om du inte vänder redan innan bron så hade jag bjudit på nåt gott;P

2013-01-17 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0