Alundahelgen

Ja i helgen så var vi i Alunda igen. Eller igen och igen, det var väl egentligen länge sen. Jag på julen och jag och Marcus i september så det var ju på tiden att det blev av igen kan man säga. En sån här helg går bara så försvinnande fort. Man kanske borde förlänga helger med nån dag till, vad tror ni om det?
Vi hann i alla fall med väldigt mycket. Vi bodde som vanligt hos Mattias och Sara, alltid lika trevligt. Sen så hade vi några saker inplanerade och så hann vi med att shoppa lite och titta på mammas nyrenoverade badrum. Vi hann vara en sväng i kyrkan också, men vi var tvungna att sticka iväg innan det var slut. Tanken var väl att vi inte skulla komma hem så sent. Vi stannade vid Birsta och tittade i lite fler affärer, bland annat Ittala Outlet, där har de fina grejer vill jag lova :) Sen spontanåkte vi förbi Johan och Maja och hälsade på lite snabbt och tittade på nyfödda lillkillen och fikade. Kul att träffa dem, det var så länge sen. Vi kom hem supersent, eller ja, typ klockan 23 och vi var rätt trötta då kan man säga. Men vi såg norrsken på vägen hem och jag blev superglad över det :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0