Bilstäd och lite annat

Idag orkade jag inte med att se min bil så stökig inuti. Det var massor av godispapper i den efter att nån (!) ätit massor med godis när vi åkte ner till Alunda. Men nu är den i alla fall städad, men fortfarande inte ren. Jag får vänta på lite mildare väder så jag kan tvätta den. Så just nu har jag nog Storumans smutsigaste bil, men men, nån ska ju ha det också... :)
Har varit på zumba ikväll, jobbigt för axlarna idag. Snart blir det kvällsfika och det ska bli gott!
Imorrn är det redan torsdag och så är det helg. Den här veckan har faktiskt gått väldigt fort hitills! Jag längtar tills imorrn för då börjar det igen :) Klockan 21, så stör mig inte då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0