Ont i kroppen...

Ajaj vad jag har ont i kroppen idag. Igår tog de mig och Marcus och hade möhippa/svensexa med oss här hemma. Vi fick göra massor med roliga och jobbiga saker, som tex cykla trendem (eller hur det stavas), brottas i lera, rökdyka, dansa, göra charader på ICA, bygga en egen flotte och paddla över sjön, osv osv osv. Riktigt skoj var det måste jag säga :) Har inga bilder på det hela, men hoppas vi får några sen :)
Och så ska jag tillägga att jag nog aldrig har varit så rädd i hela mitt liv, men jag tänker inte berätta vad som hände. Men ni som kommer på bröllopet får nog se det och jag ser fram emot att se min reaktion också, för jag reagerade ganska starkt :P :) haha. Det är superkul nu i efterhand, men jag blev så chockad!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mohahaha;) jag skulle nog reagerat näääästan likadant!

2013-05-28 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0